Re: zepsuta plyta?

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Oct 2001 - 00:24:05 MET DST

Mariusz <mariob_at_poczta.arena.pl> wypowiedział(a) się w następujący
sposób:
> czesc. kupilem w sobote plyte abit bx6,

BF-6, niestety jak sie kiedys dowiedzialem na tej liscie te modele maja
pewne "przypadlosci od nowosci" objawiajace sie wlasnie w ten sposob.
Proponuje Ci wyjac wszystko przeczyscic sloty oraz gniazda z kurzu,
skrecic, podociskac i zobaczyc czy bedzie ok!
Tydzien to troche malo ale jak masz czas wolny to dasz rade potestowac.

> mam karte graf Asus v3400tnt,

tez ja dopiero co kupiles, czy masz ja od jakiegos czasu i masz
pewnosc, ze jest sprawna?

--
Toltek,
z dolu pozdrawiajacy.