Re: Monitor

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpoczta.fm)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 22:57:32 MET DST

Dnia Tue, 2 Oct 2001 12:18:11 +0200, lucass napisał/a :

>To było gniazdo na 99procent bo znajomy miał taki sam problem i podlutował
>gniazdo a zresztą gołym okiem było widać że poszły luty na gniezdzie. Nie
>chcę jechać do serwisu bo jak za naprawe dam wiecej niż bym mógł go sprzedać
>to lepiej go wyrzucic na smietnik. A pozatym to było 14'' i kupiłem sobie
>17''
ok, ale dlaczego uważasz, ze za naprawę policzą ci zaraz x kzł ?
Jeśli to jest coś banalnego (za dużo cyny rozlałeś i powstało
"sprzęrzenie" :) to nie będzie cię to dużo kosztować, zresztą w
serwisie rzucą okiem i zaraz potem też ceną :). Albo poszukaj kogoś
dobrze władajacego lutownicą (i odsysaczem), może za piwo się
pofatyguje :)))

pozdro

--
KRiZBi