potrzebne informacje o chipsetach pod AMD i ich procach

Autor: michu (michu1982_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 21:33:46 MET DST

witam wszystkich
w listopadzie z dużym prawdopodobieństwem stanę się posiadaczem 1000 pln na
ubgarde kompa, zamierzam kupić proca, płytę, obudowę, ram no i cooler. Czy
mógłby ktoś odesłać mnie na stronę z opisami aktualnie srzedawanych
chipsetów pod amd i procy bo od pół roku zupełnie się tym nie zajmowałem i
teraz nie wiem jusz co jest co. A jusz wogóle było by super jakby komuś się
nudziło i sam napisał mi co się aktualnie na tym rynku dzieje i dodał własne
opinie o poszczególnych chipsetach i procach
thx
michu