Przerzucenie systemu dydsk - dysk

Autor: Arte (sosko_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 20:35:23 MET DST

          Mam pewien problem ktorego wczesniej nie rozwiazywalem i byc moze
ktos juz przetarl szlaki w tym temacie i bedzie chetny mi pomoc.
Oto problem.

Mam w kompie dysk 17 Gb a na nim system Win 98 SE i rozne oprogramowanie
systemowe uzytkowe itp. Niestety dysk zaczyna sie kiepscic i byc moze
niedlugo padnie.

Chcialbym teraz wymienic dysk na inny jakis 40 Gb. I teraz pytanie: czym, w
jaki sposob przerzucic cala zawartosc obecnego dysku na nowy w taki sposob
aby po zalozeniu nowego dysku wszystko chodzilo tak jak na starym bez
dokonywania nowych instalacji itp.