Re: Jaka pamiec do P200 mx?

Autor: Harrison Bergeron (harrison.bergeron_at_hoga.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 19:28:19 MET DST

Użytkownik "Bartek Górski" <bartek_gorski_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:9pa04r$o4t$1_at_news.tpi.pl...
> Chce kupic dziewczynie 128 MB RAM pamieci, ale nie wiem jaka (100,
133Mhz?).
> Czy bedzei wspolgrac z ta, ktora ma w srodku (niestety nie wiem jaka, ale
> pewnie standardowa w tych modelach). I czy to da sie jeszcze kupic?

Ja jeszcze raz, bo się nie mogę powstrzymać ze śmiechu jak to czytam. Chcesz
kupić pamięć dziewczynie? Nie wiesz jaką ma w środku? (P200 to pewnie
wymiary dziewczyny w znormalizowanym układzie MX?)
ROTFL ;-)
No chyba, że dziewczyna jest robotem, to przepraszam.

Pozdrawiam
B4N

--
Harrison Bergeron