Re: SiSoft Sandra opis ?

Autor: Chemical (groups_at_leon.nano.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 15:53:10 MET DST

On Tue, 2 Oct 2001 13:33:33 +0200, tomas wrote:

>Jak taki spryciaz z ciebie to powiedz co znaczaja te komunikaty:

A co za problem? Wystarczy podstawowa znajomość angielskiego.
Przetłumaczyłem to dla ciebie. Niektóre zdania mogą być niezrozumiałe
dla laika.

>Warning W2533 Disabled host controllers are present
> Check BIOS settings.

Wyłączeni kontrolerzy gospodarza są obecni. Sprawdź ustawienia BIOS.

>Tip T219 A SSE(2) processor is recommended for
> modern multimedia applications

Wymagany jest procesor A SSE(2) do nowoczesnych aplikacji
wielomedialnych.

>and games.

I gry.

>Notice N224 SMBIOS/DMI information may be
> inaccurate.

Informacja o SMBIOS/DMI może być niedokładna.

>Tip T207 A SMBIOS/DMI 2.3 or later compliant BIOS
> is recommended. Check for a BIOS
>update.

A SMBIOS/DMI 2.3 albo późnej skompiluj BIOS, jest to wymagane. Sprawdź
czy jest BIOS i datę ważności.

>Tip T212 BIOS can be shadowed so check whether it
>is.

BIOS można wycieniować, więc sprawdź, czy w ogóle jest.

>Tip T211 BIOS is flash-able and socketed so it
>can be
> upgraded when needed.

BIOS jest błysko-zdolny i w skarpecie, więc może być stopniowany jak
trzeba.

>Tip T306 Use a Plug&Play/DDC compliant video
>driver.

Użyj wtyczki i graj skomplikowanego kierowcę wideo.

> Check for a driver update.

Sprawdź datę ważności kierowcy.

>Tip T314 Video BIOS is too old. Check for an
>update.

BIOS wideo jest za stary. Sprawdź datę ważności.

>Warning W2002 Memory load is at 200%. Close down some
> application.

Pamięć jest pełna w 200%. Zamknij na dole kilka aplikowań.

>Tip T2005 Use fixed-size swap file. This is fastest
>than
> a variable-size swap file.

Użyj i wymień plik o naprawionych rozmiarach. Bedzie szybciej, jak
wymienisz plik o zmiennych rozmiarach.

>Warning W1800 Increase free disk space. Some programs
> may run out of disk space.

Zwiększ wolny kosmos dyskowy. Niektóre programy mogą wychodzić poza
kosmos dyskowy.

>Warning W1825 Consider compressing tht drive. Compress or
> delete unneeded files to increase

Skonsyderuj kompresję kierowania. Użyj kompresorów albo usuń pliki aby
zwiększyć.

>free space.

Wolność dla kosmosu!

>Warning Benchmarking stresses components. Some
> components may fail if they have
>any
> weaknesses.

Benchmarki stresują komponenty. Niektóre komponenty mogą się uszkodzić
jeśli mają jakieś słabości.

Mam nadzieję, że pomogłem.
:)

Chemical