Re: TP SA, 60 zł i dostęp do internetu

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 18:23:38 MET DST

Karow zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Jak to jest, mam ISDN Standard i wykupiłem 30 godzin abonament do
> internetu.

Rozliczanie co do sekundy.
Ceny za jeden kanal B. W przypadku korzystania z 2 naraz limit
"schodzi" 2 razy szybciej. Na jedna linie Octopus ISDN moze byc
przyporzadkowany tylko jeden abonament 30 godzinny wiec nie ma
mozliwosci wykupienia np 2 x 30 godzin = 60.
Po przekroczeniu 30 godzin - rozliczanie impulsowe, tak jak to bylo
dotychczas.

Na przyszlosc: jest pl.misc.telefonia.isdn gdzie powinienes zadawac takie pytania