Re: Seagate 20 GB 5400 :-(

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 21:52:30 MET DST

Niejaki(a) Krzysztof Kwasniewicz <tasiorsa_at_poczta.fm> w grupie
pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> A mógł by mi ktoś powiedzieć czy teraz to naprawdę obojętne czy kupię
> Quantuma czy Maxtora skoro to ta sama firma?

roznice chyba sa, a przynajmniej IMHO to quantumy sa glosniejsze podczas
wirowania od seagate'ow U5 :) co do maxtorkow - radek sokol twierdzi, ze
sa naprawde fajne (ostrze zabki, az w koncu dojda te 160giga maxtora co
sa od prawie miesiaca w stanach do polsze :) ).

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|