Re: Jaka pamiec do P200 mx?

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 17:46:23 MET DST

Bartek Górski wrote:

> Ej, bez przesady. Upsledzony to ja nie jestem. Potrafie sobie z tym
> poradzic. Chcialem sie tylko upewnic, czy dobrze rozumuje.

Nie chciałem ci wmawiać upośledzenia. Po prostu płyt pod Pentiumy było
mnóstwo, niektóre całkiem magiczne, inne dość podstępne. Raz na jednej
zobaczyłem coś ze 16, czy 32 MB z kości 128MB (dwubankowa, i nie pytaj
mnie dlaczego nie 64) Na innych ponoć da się DIMMy zjarać dając im
(nieświadomie) 5V zamiast 3.3V. Looknij chociaż w manual.

--
Pozdrówka,
        Artur Gawryszczak