Re: SB Live! gra cicho

Autor: Marcin Zawadzki (zawadzki_m_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 16:18:26 MET DST

"Herr Doktor" <mborke1_at_poczta.onet.pl> wrote in message
On Mon, 1 Oct 2001 22:42:03 +0200, "Marcin Zawadzki"
<zawadzki_m_at_poczta.onet.pl> wrote:

>No i zaczelo sie: muzyka gra znacznie ciszej - zwlaszcza CD-Audio
>pomijam fakt, ze nie moga byc jednoczesnie aktywne wejscia CD-Audio i Line
>In, przyzwyczailem sie

Jezeli masz wyjscie cyfrowe (2 piny) z napedu CD to kup kabel cyfrowy
do podlaczenia z SPDIF-in w Live! o ile masz to wejscie wlutowane w
karte. Sporo CT4830 ma niestety tylko puste miejsce.
Kosztuje 5 zl a roznica jest naprawde duza bo omija sie dwukrotna
konwersje DA i AD. Przy tym line-in i wejscie CD cyfrowe moga byc w
Live jednoczesnie aktywne.

> [...]
>(25 Watow), a przy maxymalnym poglosnieniu pod winda za sciana w kuchni nic
>nie slychac mimo otwartych drzwi (a dawniej bylo)
>podobnie jest podczas ogladania TV
>nowe drivery do karty i bios do plyty nie pomogl, reinstalacji windy
rowniez
>(W98 i W_ME)
>po wywaleniu Live!Ware - jakiegos smiecia obslugujacego efekty karty
>(myslalem, ze to ten programik tak wycisza) nic sie nie zmienilo
>no i podpialem stara SB AWE 64 ISA - znowu gra jak nalezy
>ma ktos jakis pomysl? a moze wszyscy wlasnie sie smiejecie, bo kazdy wie, o

Niestety Live a takze nowsze karty dzwiekowe maja inne napiecia
wejsia/wyjscia sygnalu. Starsze (AWE) byly 5V a Live i inne nowe sa
3V. To juz cech sprzetu i nie mozna przez soft na to zaradzic. Moze
pomoglby przedwzmacniacz ale to dosc droga zabawka.
Mialem ten sam bol po przesiadce z Opti929 na Live! bo podlaczona jest
jako wzmacniacz na front Unitra WS303 a jako tylne glosniki WG902.

--
Pozdrawiam Marek Borke
thx - jestem calkowicie usatysfakcjonowany Twoja odpowiedzia