Re: Matrox a DIVX i DVD

Autor: Arkturus Mengsk (mengsk_at_go2.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 15:10:38 MET DST

"yagiel" <yagiel_at_yoyo.pl> wrote in message
> Czy ktoś potrafi powiedzieć, czy Matrox G550 może mieć jakiekolwiek
> problemy z oddtwarzaniem DVD albo DIVX'a.
>
> Chodzi mi o dobrą kartę (jakość obrazu przede wszystkim) bez pretensji do
> grania (głównie 2D) z bezproblemowym oglądaniem filmów.
>
> A może jakieś inne propozycje poza Matroxem (uzasadnienie wskazane).

Witam,

Uzywam Matroxa G400 i G450 w domu i w pracy. Jesli chodzi o jakosc grafiki
to obydwie nie roznia sie prawie. Bardzo dobra jakosc a takze szybkosc i
wspomaganie odtwarzania DVDProgramowy odtwarzacz dolaczony do karty
wystarczy do odtwarzania filmow na monitorze, jednak do ogladania DVD na
ekranie telewizyjnym polecam sprzetowy dekoder. Co do grafiki to chyba
Matrox nie ma sobie rownych, ale to moje prywatne zdanie. Alternatywa do
Matroxa moze byc chyba jedynie Elsa np. Synergy Force.

Darek