Re: problemy z ECS,em K7VZA

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 13:56:11 MET DST

Użytkownik Tomek Zakręcki <tomek_at_zakrecki.prv.pl> w wiadomoœci do grup
dyskusyjnych napisał:9p57ea$b3v$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Sprawdz czy wentylator proca jest dobrze podlaczony. Tam sa dwa gniazda
> CPUFAN1 i PWRFAN1. Wentylator ma isc w CPUFAN1. Ja podlaczylem w PRFAN1 i
> mialem te same objawy.

Wielkie dzieki. Moj wentylator wogole nie byl podlaczony do plyty ,tylko na
przejsciu do hdd. Ta plyta ma zabezpieczenie ,sprawdza czy jest pod CPUFAN1
podpiety wentylator ,jak nie to nie odpala.
Serdeczne dzieki.
pozdrowienia
MarkX