Re: HP 610 --> opinie, cena etc. doswiadczenia

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Tue 02 Oct 2001 - 13:18:21 MET DST

> Użytkownik "Basior" <basior_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> 610 to juz chyba powoli przezytek
> tym bardziej ze jzu HP840 zbliza sie do jej niedawnego progu cenowego
> W Makro HP840 kosztuje teraz juz tylko 314,- wiec warto chyba sie skusic na
> ten model
> dluzej wytrzyma i ladniej drukuje

ja do tego dodałbym koszt użytkowania, a dokładniej cene atramentów - jeśli ktos nie napełnia sam tylko kupuje oryginalne kałamarze to może szybko zbankrutowac, do 610 są atramenty o pojemności 20ml (w promocji otatnio były 28 ml, ale już sieskonczyła :( ) cena takiego atramentu jest o około 6 złotych niższa niż 40 ml (do np 690 i pokrewne) , reasumuja masz ok 6 złoty taniej , ale 50 % mniej - przeliczajac to na strony zamiast 650 wydrukujesz 300-350 :((((