Re: jeszcze raz mysza a4tech-a

Autor: Maxcius (maxcius_at_poczta.fm)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 11:27:23 MET DST

Użytkownik "ZOMO" <fuckonet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> wspomniana juz przezemnie mysza A4Tech-a o sybmolu
> (chyba)www25 (taka z 2 koleczkami) dubluje mi pojedyncze
> wcisniecie lewego przycisku ...
ciach
> acha - czy da sie jakos ustawic MINIMALNY
> czas pomiedzy tzw.dwukliknieciem ???
> znalazlem tylko ustawienia czasu maxymalnego

Hej.
Tez to mam. Mysz www-25 stery uniwersalne 7.00.32
probowalem je na innych modelach i... było roznie. Czsem dublowalo a czasem
nie.
Moje spostrzezenie jest takie ze, jak zaczolem gmerac w ustawieniach
szybkosci podwojnego klikniecia to mysz rozregulowala sie na amen.
Pomogla ponowna instalacja serownikow i jak na razie mam od 2 tygodni
spokoj.
A propos czasu minimalnego to w zakladce "przyciski" masz suwak podwojnego
klikniecia i mozliwosc do wyboru
wolno-----------szybko.(ale nie polecam - patrz wyzej).

--
Pozdrawiam