Emulacja dwoch kart dziwekowych na SBLive! ?

Autor: JERZY MJ (jerzy_at_poczta.fm)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 12:26:22 MET DST

Witam.

Zobaczcie. SoundBlaster Live! ma wyjscie na glosniki przednie (wyjscie
stereo). Ma tez wyjscie na glosniki tylne (tez wyjscie stereo). Sa to dwa
niezalezne wyjscia (z kazdego kanalu, a moze byc ich cztery - moze grac cos
innego). W systemie karta instaluje mi sie jako SBLive[D000] czy cosik
takiego.

Teraz takie pytanko. Czy mozna zainstalowac ta karte jakos podwojnie, aby
jeden sterownik wykorzystywal jedno wyjscie, a drugi wyjscie drugie ?

Zaluzmy, ze mam uruchomiony WinAmp. Po wlaczeniu odpowiedniej opcji mozna go
uruchomic w drugiej kopii (czyli mamy dwa WinAmpy).

Teraz na jednym WinAmpie otwarzam muzyczke na jednym wyjsciu (glosno, np. na
imprezie), podczas gdy drugiego WinAmpa wykorzystuje do przegladania innych
muzyczek na drugim wyjsciu (cicho, z osobnego wzmacniacza na
sluchaweczkach).

Czy da sie cos takiego zrobic ???

Jerzy