Re: Driver - Sterownik a Detonator

Autor: Paweł (pg_at_neo.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 12:11:00 MET DST

Użytkownik "Lejwoda" <lejwoda_at_inetia.pl> napisał w wiadomości
> Ja pier_ole :)

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Gdybyś jednak choć trochę zmusił swoje
szare komórki do pracy - mógłbyś mi odpisać:

"Rzecz ta w całej swojej geocentrycznej strukturze ma się jak następuje:
Jeżeli ktoś komuś w coś, albo nikt nikomu w nic - to sprawa jest -
ewidentna, oczywista, jak kwadratura koła w teorii kwantów, wpływa dodatnio
na rozwój dorożkarstwa w Afryce Środkowej i ciążę pozamaciczną u pingwinów
oraz rozwój trzody chlewnej z hektara.
Chaotyczne kombinacje fermerycznych pryncypiów są w stanie zdeterminować
neutralną cywitatywę absolutu pozytywnego i negatywnego. Wbrew ambiwalentnym
twierdzeniom fetystów - nieadekwatność socjologiczna twej alienacji, rzutuje
raczej minorowo na pewne symptomatyczne, aczkolwiek promilowe dane
statystyczne i kazusy percepcji międzyludzkich kontaktów itd. ble, ble, ble.
Chamie głupi."

Byłoby chociaż wesoło. A tak nadal nie wiem - czy znasz odpowiedź na
postawione pytanie - bo co p... - wiedzieć nie chcę.

Mimo wszystko. Pozdrawiam Paweł