Re: Waga serwerów

Autor: Wojciech Kuleta (Wojciech.Kuleta_at_waw.tvp.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 11:43:32 MET DST

Wojciech Kuleta napisał(a):

> Cześć !
> Pilnie poszukuję danych na temat wagi [kg} serwerów Compaq'- a
> Proliant : DL580, 380 , 3000, 5000, 5500, 6000 , 1500.
> Gdzie tego szukać ? jakoś na stonie Compaq'- a nie mogę trafić na
> właściwe miejsce , a w instrukcjach które posiadam - niema tych danych
> . Dane potrzebne do projektu noewej "serwerowni"- obciążenia stropów
> wytrzymałość itd.

 Cześć !
 Dzięki za zainteresowanie tematem , ale jak na razie dostałem tylko
jednego meila na moją skrzynkę w tej sprawie z obietnicą przysłania
danych w najbliższej przyszłości.
 Problem polega nie na tym , że niewiem czy mi stropy wytrzymają, czy
nie - ja wiem że na pewno wytrzymają! - bo do tej pory wytrzymują !
Ja muszę te wartości podać do dokumentacji, do projektu nowego
budynku.
 Mam w tej chwili w dwóch serwerowniach (kilkanaśćie m^2 i ponad 40
m^2 ) 27 serwerów różnych rodzajów w kilku (!) rzędach stojaków 19" z
dużymi UPS-ami , z macierzami dyskowymi, hubami,itd, itp, Szafa
pancerna na taśmy od bacup'-ów jest przy tym pomijalnie mała....
  Oczekuję konkretów.
 Pozdrawiam
               Wojtek