SB Live - cyfrowe podłączenie CD-ROM

Autor: janekh_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 02 Oct 2001 - 11:48:57 MET DST

SB Live - cyfrowe podłączenie CD-ROM

Wczoraj podłączyłem sobie SB Live 5.1 cyfrowym wejściem (wewnątrz na karcie
SPDIF połączyłem kablem dwyżyłowym z CD-ROM'em) do CD-ROMA. Niestety jak
wkładam płytkę audio to cisza. Gdy podłączam analogowym (4 pinowym) kabelkiem
to nie ma żadnego problemu. Myślałem, że może mam padnięte to wyjście na CD-
ROM'ie i podłączyłem nagrywarkę. Niestety efekt ten sam.
Czy to wejście na karcie jest padnięte, czy też robię coś źle.

Pozdrawiam i dziękuję za sugestie,
Janusz
janekh_at_poczta.onet.pl