Re: watpliwosci dot licencji na np OFFICE

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 11:10:21 MET DST

> MS licenconuje uzytkownikow nie kompy
> jak masz offica na serwerze to moze uzywac go kazdy ktory ma licencje...
> zreszta nie ma znaczenia gdzie ta osoba ma tego offica zainstalowanego - 2
> kopie moze miec np w domu...

To co, wg ciebie ja, majac 1 oryginalna plyte, moge ja poinstalowac i w
swoim jednym domu, i w drugim, i u kolegi pod warunkiem ze TYLKO JA tam
korzystam z tego! To chyba troche nonsens.
Albo na 5 komputerah w domu, zakladajac, ze korzystam raz w jednym pokoju,
raz w drugim? COs ty sie kolego mylisz troche!