Re: DMA dla TEAC 540E na FIC PA-2013

Autor: Rafal Lipski (lipa_at_oi.pg.gda.pl)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 08:00:37 MET DST

Pewnego pięknego dnia plitkin wystukał(a) na klawiaturze:

> Witam kolege!
> Wole inne rady uslyszec :-)

Może zmień system albo sterowniki od reszty sprzętu. Ja miałem podobny problem w Win98SE. Jak
zainstalowałem Windowsa to można było włączyć, a jak zainstalowałem sterowniki od SB Live to
się od razu wyłączyło i już nie można było włączyć. Dlatego mam w tej chwili WinME gdzie tego
problemu nie ma. Nie wiem czy problem jest w sterownikach od Live'a (bo do winme są inne) czy
może w samym wingównie, ale teraz go nie mam.

Pozdrawiam, Lipa
 Gadu-Gadu: 12179
 E-mail: lipa_at_pg.gda.pl
"...żeby chłop z gołą babą w windzie nie mógł"