Re: Jaka nagrywarke ?

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 02:00:54 MET DST

On Tue, 25 Sep 2001 20:30:42 +0200, ">no__name<" <uuhoo_at_go2.pl> wrote:

>Czesc
>Zastanawiam sie nad zmiana nagrywarki
>czy ktos moglby mi powiedziec jak sprawuje
>sie nagrywarka LG 16/10/40 (jak wspolpracuje
>z CloneCD i Nero)
>
>Ew. Polecic cos podobnego (lepszego) w podobnym przedziale
>cenowym (moze LiteOn? z born proof)
>
>Za odpowiedzie bardzo dziekuje!
>

>Pozdrawiam uho_at_interia.pl

zajrzyj na strone producenta clone cd i zobacz co jest w pelni
kompatybilne z tym programem
jezeli chodzi tobie szczegolnie o kopiowanie to najnowszy plextor 24x
radzi sobie nawet z safe disc2
jezeli planujesz robic kopie tylko dla siebie to wolniejsze plextory
nagrywaja safe disc2 ale bedziesz musial odtwarzac to plyte z
nagrywarki
plexy ponizej 24x biora wszystkie zabezpieczenia (oprocz safe disc2)
bez najmniejszych problemow
jedyna "wada" to wpelni nie obsluguja trybu "test" w programach do
nagrywania, ale jest to chyba zbyteczne gdyz potrafia one nagrac
praktycznie wszystko