Laptop Toshiba 660CDT Portege - co do czego?

Autor: obraxan (obraxan_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 23:09:51 MET DST

Witam
Mam taki problemik - mam laptopa Toshiba 660CDT Portege.
Czy może mi ktoś powiedzieć co do czego na około jest? Może
ktoś ma takiego? Nie wiem czy reguluje sie w nim obraz?
Z przodu z lewej strony są dwa suwaki 1 i 2 i mają też strzałki
też nie wiem do czego służą.Z boku (lewa strona) jest też jakaś
klapka a za nią pusta przestrzeń pewnie na jakąś kartę i kolo klapki
pisze ZV i CB (napisy są w takich 'trapezach').Z przodu jest dioda
i pod nią monitor i na nim klucz czyli to musi byc jakas funkcja
oszczędzania baterii bo co chwila mi sie ten monito wylącza, jak tę
funkcję wyłączyć?Reszte już chyba wiem :) Ale z boku (prawej strony)
 jest gnizdko telefoniczne czyli chyba ma modem, ale jak daje żeby sie
połączył to nie łączy wyskakuje jakis blad 690, i tam gdzie sie pisze haslo
prosi o jakies IP adres?

Bardzo dziękuję za wszelką pomoc.

Pzdr.
  oberek