Re: HP 970CXI

Autor: Albert (guzal_at_go2.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 22:49:56 MET DST

Użytkownik "prof" <robo_at_roboprojekt.pl> napisał w wiadomości
> Czesc
> Mam HP'ka i jest git, ale co jakis czas przy wydruku zwlaszcza jesli cos z
> mieniam w ustawieniach (ilosc stron, jakosc wydruku, etc..) wiesza mi sie
> komp. Myslalem ze cos z windowsem ale po formacie i instalu na nowo to
samo,
> zastanawialem sie tez czy to nie sterowniki ale zainstalowalem najnowszy d
> river 2.3.2 ze strony HPka i to samo
> W czym moze byc problem ? Czy cos z drukarka - HELP :)
>
> Andrzej

To i tak nic nie da, w serwisie HP po którymś tam telefonie w końcu
przyznali mi racje, ale możesz spróbować sterowników tzw referencyjnych
bodajże do 990 lub 970, one mają obsłoę wszystkich niższyc modelów drukarek
(no prawie). Chociaż u mnie to nie pomogło. Acha te stery to tylko dziłają
przez LPT

Albert
PS. Po prstu HP sterowników dobrze napisać nie umie - to cały problem.