VIA 4in1 jak to zainstalowac_

Autor: Hallucinogen (hallucinogen_at_go2.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 21:36:18 MET DST

Hi!~
Via service pack udalo mi sie zainstalowac tylko 1 raz kazde nastepne
zainstalowanie obojetnie jaka by to nie byla wersja konczy sie zawieszeniem
systemu po restarcie (Nie laduje sie w ogule GUI, ekran pozostaje czarny)
Pozostaje mi tylko przywrocic wczesniejsza kopie rejestru, a ze wzgledu na
niektore problemy chcialem wyprobowac nowe wersje sterownikow VIA.
Windows ME
Abit kt7a araid
Duron 850
Winfast 3D S320II na TNT2
i pare innych podzespolow dzialajacych raczej dobrze wszystkie stery i Bios
najnowsze jakie udalo mi sie znalesc.
Co zrobic aby udalo sie to zainstalowac. Po ponownym zainstalowaniu WinMe od
nowa sytuacja powtorzyla sie a pod Win2k jaes zawsze oki.

--
hallucinogen_at_go2.pl
hallucinogen2_at_poczta.onet.pl