DVD i blokada regionow

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 19:15:52 MET DST

Witam,

Czy ktos mi moze powiedziec na ile bezpieczne jest wrzucanie scrackowanego
firmware'u do DVD. Chodzi mi o to, ze w blizej niesprecyzowanej przyszlosci
(na pewno przed swietami :) bede kupowal DVD-ka i zalezy mi na braku blokady
regionu (swoja droga jak to jest, ze plyty z Australii z wysylka wychodza
taniej niz w Polsce?). Czy ktorys uzytkownik Pioneera 106S (bo w taki
zamierzam sie zaopatrzyc), ktory wladowal scrackowany firmware (bodaj
najnowszy to 1.22) moglby sie pochwalic obserwacjami? Bylbym dzwieczny takze
za inne uwagi i opinie na temat blokad regionów.

Raf