Monitor

Autor: lucass (lucass_at_poland.com)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 17:39:37 MET DST

Cze
Ostatnio miałem problem z monitorem. Pewnego słonecznego dnia włączam kompa
i obraz strasznie skacze. Poprawiłem z tyłu kabel i przestało skakać. Za
jakiś czas już nie skakało tylko pozmieniały się kolory, np wszystko było
żółte. Rozkręciłem go i podlutowałem gniazdo gdyż wygłądało na to że to ono
poszło. Po zkręceniu oprócz tego że kolory jeszcze sie pogorszyły i zaraz po
włączeniu monitora wygasały to jeszcze doszły ukośne kreski. Po kilku
próbach lutowania kupiłem sobie nowy monitor i teraz chciałbym wiedzieć co
jeszcze można z tym starym zrobić. Da sie go naprawić?
THX