Odzyskiwanie danych z dysku

Autor: lucass13_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 01 Oct 2001 - 17:24:51 MET DST

Cze
Mam dysk Seagate 40GB z serii U5. Mój BIOS nie widzi go poprawnie i jak chce
żeby sam wykrył jego parametry to się zawiesza. Do niedawna pracował poprawnie
przy ustawieniach innych z których wynikało że ma ok. 1221MB ale mimo to
pracował 40GB. Nagle ostatnio włączam komputer i nie widzi systemu. Załadowałem
go z dyskietki startowej i okazało się że informacja o partycjach została
zamazana. Była tylko jedna niesformatowana partycja 1221MB. Podejrzewam że
miałem wirusa. Sformatowałem te 1221MB i zainstalowałem Winde98. Partycje miały
FAT32 Na dysku miałem ważne dokumenty i chciałbym je odzyskać. Macie jakieś
pomysły?
THX