Re: wymiana cd-roma

Autor: Jarek (chio_at_biomed.eti.pg.gda.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 14:45:47 MET DST

"Kowal" <kamilhyska_at_poland.com> wrote in message
> Witam, rozleciał mi się mój stary cd-rom ( coś 36x) no i teraz chciałbym
> zakupić jakiś nowy ( napewno nie LG i nie 52x ) Ogólnie myśle nad Teac i
> Asusem, będzie on głównie służył do zgrywania cd na hdd (iso) oraz rip.
> audio. Wyleciałem ostatnio z "tematu" więc bardzo prosze o doradzenie jaki
> model jakiej firmy powinienen wybrać
> Z góry wielkie dzięki.
> Pozdrawaim.
> KOwal

Każdy kto ma TEACa doradzi Ci ten właśnie wybór. Właściciele Asusów nie są
chyba aż tak jednomyślni. TEAC jest cichy, dobrze czyta porysowane płyty i
dobrze się trzyma(nie pada). Jego minusy to wysoka cena, no i trochę niska
maksymalna prędkość odczytu (40).
TEACa 40x widziałem ostatnio w cenniku Axela.
Jarek