Re: Nowy BIOS do SE6 -56

Autor: Marcin Ozdzinski (mozdzins_at_server.nzs.pw.edu.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 13:42:45 MET DST

Wojtek <japi_at_box43.pl> wrote:

> Dzieki bardzo juz mam i wieczorem przetestuje.
> Czy ja dobrze przeczytalem, ze niby nowy bios wspiera Taulatin'a?

Nie Coppermine-T czyli Coppermine w obudowie Tualatina - z plytka
rozpraszajaca cieplo.Przynajmniej nie da sie ukruszyc naroznika jak
zrobilem zakladajac radiator na Celka 800 :)))
Pozdrawiam.
P.S. Przetestuj Sandra szybkosc przed i po uaktualnieniu.Mi wydaje sie ze
chodzi troche szybciej.Wczesniej Barracuda III 20 GB byla nieco wolniejsza
od referencyjnego dysku UDMA 100 7200 a teraz jest troche szybsza.No i
pojawil sie SMBus Controller zarowno w Windowsach jak i w rozpisce urzadzen
PCI pouruchomieniu kompa.
Pozdrawiam