LCD ?

Autor: Rotary (rotary123_at_box43.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 12:06:50 MET DST

Gdzie można znaleźć informacje na temat monitorów LCD. 15' zaczeły
pojawiać się w dość przyzwoitych cenach (2-3 tys.). Szukam szukam ale
wyszukiwarki zanajdują raczej cenniki.
A ja chciał bym się dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie. Czy
rozdzielczość takiego panelu jest stała? Kiedyś widziłem laptopa który przy
zmiejszeniu rozdzielczości po prostu zmnijszał rozmiar ekranu a na około
była czarna ramka. Te panele też tak mają.

Rotary