Re: jak teraz polecacie hd ...

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 01 Oct 2001 - 09:53:09 MET DST

> Wlasnie, a co to sa te lozyska olejowe, bo pieknie brzmi,
> ale jak to sie ma do rzeczy ?
> Wobec opini, ze wszystkie firmy sa podobne ze wzgledu na awaryjnosc,
> zmieniam pytanie ... Co polecacie ze wzgledu na szybkosc, glosnosc pracy
> (20GB, 30GB, powyzej 40GB juz raczej nie ...)
> Pozdrowienia
> Darek
Olejowe - hmm wydaje mi się że chodzi to o łożyska ślisgowe w ktorych powstaje
film olejowy (tu zanurzone w oleju) .... w odróżnieniu od kulkowych brak jest
elementów pośrednich takich jak kulki igiełki itp
Ogólnie świetne dyski, kolega składał kompa w włożył takiego 30 GB i po
pierwszym starcie trochę gorąco mu się zrobiło bo nie słyszał pracy dysku a
lapka się świeciła ale po chwili okazało się że wszystko jest OK.
A co z dyskami Western Digital...
IBM polecam ale nie z węgier !!! - faktycznie weszły jakieś nowego typu i nie
mają już oznaczeń DT... coś tam...
Pozdruffka
adadur