Nagły zawał dysku i nagrywarki :(

Autor: Piotr Krawczyk (mechankp.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 09:26:40 MET DST

Witam
Mam mały problem 2 dni temu przestał mi działać wiatraczek w
karcie grafiecznej, rozebrałem kompa wyczyściłem witrak,
złorzyłem odpalam i.. wentylator hula, ale za to system nie chce
ruszyć. Po oględzinach stwierdziłem, że BIOS nie widzi dysku Seagate
Medalist 13032 i nagrywarki TEAC CD-W54E oba urządzenia
pracowały dotej pory na jednym pasku. Sprawdzałem u znajomych niestety
nie chcą ruszyć.
Co się mogło stać ?. Czy jest możliwe, że wewnętrzne
oprogramowanie zostało skasowane ?.
Bardzo proszę o pomoc

Piotr Krawczyk