Re: Banki dźwiękowe do Sounblastera 128 i Live.

Autor: janekh_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 01 Oct 2001 - 09:19:35 MET DST

Re: Banki dźwiękowe do Sounblastera 128 i Live.

> się

> sb128 nie obsługuje innych banków niż te dołączone do driverów (2,4,8 MB) -
> ale w sumie one brzmią tak samo, ja nie potrafiłem wychwycić różnicy między
> nimi...

1. A czy nie da się jakoś skonwertować sf2 na ecw i podmienić w systemie coby
uzyskać jakieś ciekawsze brzmienie ?

2. Rozumiemi, że jeśli chcę dalej korzystać z SF2, to opwinienem sobie kupić SB
Live. Pytanie tylko którą wersję. Czy wystarczy 1024, czy trzeba 5.1 (oem,
Platinium). Czy mógłym prosić o jakieś wskazówki czym różnią się te wersje i
czy warto płacić więcej pieniążków ?

Pozdrawiam,
Janusz