Re: Flash

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 07:45:36 MET DST

> Dzięki ale pisałem, że próbowałem. Sęk w tym, że awdflash wywala tekst, że
> flash unknown.

trzeba z jakimis odpowiednimi paramerami go odpalic. tak jest w przypadku
biosow do MSI dla overclockerow (np. dla msi k7t turbo). musisz poszukac
helpa do flashera i zobaczyc opis parametrow.

msi np pisze na stronie: Special Note:
During BIOS flashing procedure on K7T Pro2 or K7T Pro2A. Screen will show
"The program file's BIOS lock string does not match with your system"
answer : Use /nbl parameter
For example: awdfl789 w6330vms.240 /nbl

http://www.msi.com.tw/support/bios/bios.php?model=MS-6330+V3.0

pzdr.