sieciowka PcMcia surecom

Autor: Tomasz Stopczyński (t-net_at_go2.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 07:03:09 MET DST

Witam
mam wielki problem, siedzialem caly wieczor nad tym:
kupilem karte sieciowa surecom pcmcia, wkladam ja w wolne gniazdo (karta
jest sama, bo modem narazie wyjalem), windows ja wykrywa i instaluje, po
podlaczeniu kabla do switcha, lampka SPEED sie pali, ale po zresetowaniu
jest problem, karta niechodzi (mimo palacej sie lampki), a w menadzerze
urządzen jest konflikt na karcie i tekst:
  "To urzadzenie nie dziala poprawnie, poniewaz Pomoc Techniczna systemu
windows dla programowalnych przerwan PCI jest wylaczona"

no i mam przycisk "wlacz sterowanie IRQ", ale to nic nie daje poza nastepnym
konfliktem w kontrolerze pcmcia (wywala zle zainstalowany sterownik ;)) ),

a jeszcze jedno w zaawansowanych ustawien wynika ze jest to konflikt z plyta
glowna ;(

Z gory wielkie THX za pomoc

jupi
t-net_at_go2.pl