Re: tuner tv?

Autor: Relifex (relifex_at_kki.net.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 23:54:53 MET DST

> Chciałbym się zapytać czy Tuner TV do kompa odbiera satelitę (jeśli jest
zamontowana w domu)

jak masz tuner sat. to możesz podłaczyć do karty (z reguły 32-28 chan.), ale
dekodowanie obrazu i sterowanie programami odbywać się będzie przez tuner
satelitarny, który już masz

 czy tylko kablówkę,a jeśli tak to jaki wybrać lub czym sie
> kierować przy zakupie.

tym do czego będziesz go używał? Jeśli zależy Ci na przechwytywaniu obrazu i
np. zgrywaniu w pliki mpeg czy avi polecam ATI, jeżeli tylko oglądaniu
poleciłbym mimo wszystko Aver TV Studio, ma jeszcze radyjko stereo, pilota,
kosztuje koło 350. Są tacy, którzy twierdzą, że coś takiego jak Fly Video
jest i działa nawet dobrze, nie wiem, nie miałem tego, ale w/w polecam jako
sprawdzone przeze mnie osobiście z pozytywnym rezultatem.

> Dzieki

nie za ma co

BTW, tuner satelitarny do komputera (karta wewnętrzna do której podłączasz
kabel bezpośrednio z konwertera czaszy) jest dostępny, ale koszt takiej
karty to około 780 pln.