sblive pod w2k

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 21:20:00 MET DST

kurde, myślałem, że jednak u mnie live chodzi w miare
bezproblemowo pod w2k, ale się jednak myliłem.
w większości gier, po włączeniu eax nie działa volume
control (w grze), tzn. niezależnie od tego, na co się ustawi
slider głośności, zawsze wyje na max. oczywiście po wyłączeniu
eax wszystko wraca do normy. obiło mi się gdzieś o uszy, że
to znany problem, ale nie pamiętam szczegółów....

ps. może lekko ntg, ale alternatywą byłaby grupa
ms-news.pl.windows200.sprzet, a ona jest niezbyt
"ruchawa"

grzech