Re: Aver TV Capture 98 [BT848] problem...

Autor: Brt (angband_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 20:11:30 MET DST

DaRKaN wrote:

> Na kartach z chipem Bt878 trzeba odpalic TLL. w Borgu: wciskasz F4 -> i
> ustawiasz aktywny TLL

Jestes wielki! :)

mialem bTV professional i dlatego nie moglem TLL'a znalezc :>
...a teraz (w BTV 2.52) wylaczylem to badziewie <mam BT848> i obraz jest
extra! :)

...tylko teraz mam pytanko... jak taki obraz przechwycic do pliczku?
<borg umozliwia tylko zrzucanie pojedynczych klatek, a mi chodzi o
zgranie filmiku>...

w Virtual DUB'ie mam tzw. slideshow'a (obraz ciemny i czesto ma
kilkusekundowe przestoje :( ) <majac Borga wlaczonego w tle>, a jak
wylacze Borga, to VD automatycznie gubi kanaly i widze tylko szum :(, a
pozatym pomimo ze widze w VB obraz z tunera, wywala mi bledy, ze nie
moze przechwycic zadnej klatki :(

Z gory dzieki za pomoc! :)