HP ScanJet Plus

Autor: Wojciech Buksowicz (wojtekbu_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 19:51:32 MET DST

Witam,
Mam problem z instalacją tego skanera (Win_95).
Podłącza się go do adaptera, który jest montowany
w slocie ISA. Brak mi oryginalnych dyskietek instalacyjnych.
Drajwery pobrane ze strony HP_support nie działają właściwie,
skaner przechodzi Test nie jest jednak możliwe skanowanie.
Zależy mi na uruchomieniu tego zabytku, może ktoś ma
jeszcze oryginalne dyskietki instalacyjne lub dobrą radę.

Wojtek

--
wojtekbu_at_klub.chip.pl
wojtekbu_at_polbox.com