Re: Windows XP i Win98SE - mozliwe NTG

Autor: Basior (basior_at_go2.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 18:28:38 MET DST

> wiesz, nie ma IMO co się tak chrzanić, bo pod XP giery chodzą bardzo
dobrze
> (z małymi wyjątkami) a straty wydajności są rzędu max. 5% w stosunku do
98.

tez tak sadze ale czemu nie dwa systemy ?
mozna to zrobic dzieki Patrtion Magic 6.0 a dokladnie Boot cos tam ...
pamietaj ze Windowsy musza byc zainstalowane na partycji podstawowej a fdisk
druga taka partycje wyklucza wiec trzeba ja stworzyc na Partition Magic i po
restercie zrobic unhidden partition wtedy odkryje sie druga podstawowa
(inaczej pozostaje ukryta)

trzeba sie bawic tym Bootem ..... jeszcze
a jak bedziesz mial juz dwa Windowsy to na XP trzeba Partition Magica bo nie
uruchomisz win98 (jezeli to bylo pierwsze)

p.s. mialem tak 98se i 2000 ale modemu nie moglem na 2000 zainstalowac ;-(
pamietaj zeby win98 widzial partycje xp musi byc to fat32