ma³y problem z d¼wiêkiem

Autor: drdee (drdee_at_wp.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 18:30:04 MET DST

mam kartê SoudBlaster 128PCI i ma³y problem z ni±,
mój komp to PIII700, AbitBX133Raid, GeForce2MX, Acorp sieciówka, HDD IBM
DTLA-307045, cd-rom LG40x,
problem polega na tym ¿e jak uruchamiam jaki¶ d¼wiêk to pojawia siê dopiero
po chwili i spowalnia procesor, w praktyce wygl±da to tak, ¿e jak nagrywam
p³ytkê CloneCD i kto¶ mi przesy³a na GG wiadomo¶ci i jest ten d¼wiêk
przychodz±cych wiadomo¶ci to program przerywa nagrywanie i pada mi p³ytka,
w czym le¿y problem? proszê o pomoc, czy to wina sterownika?

proszê o pomoc
drdee