Re: czy 65'C dla Athlona 1.4 to nie za duzo?

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 17:25:08 MET DST

Użytkownik <filth93_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Taki zestaw, mniej wiecej: A1400/266, MSI K7 Master, GeForce2 GTS,
> CD-RW, DVD, SB Live!, Modem, obudowa Frontier 300W, wiatrak
> CoolerMaster (taki za 80 zl, z glutem)
>
> Temperatura przy biurowej/internetowej pracy w Windowsie utrzymuje
> sie na poziomie 59 stopni, po 20 min. grania w Summonera skoczyla
> do 65 stopni... Temp. wewnatrz obudowy - 40'C. Obie liczby
> sa dosyc wysokie, PC Alert wlacza sie juz przy CPU Temp. = 60'C...
> Niemilosiernie grzeje sie zasilacz, wystarczy dotknac obudowy
> na gorze - jest strasznie nagrzana, dotad zaden komp sie tak
> nie zachowywal...
> [...]

O ile nic sie nie zawiesza to moze tak byc . Na zime w sam raz :-))
Ale jesli chcesz troche z tym powalczyc to polecam programik CPUidle +
wcpredit i wcprset (wszystko razem moze obnizyc temp. o 12C) . U mnie dziala
to bardzo dobrze na TB 1.2Ghz przy pracy biurowej i surfowaniu po necie
jest 35C max jaki widzialem 56C