Re: podkrecanie cel 800

Autor: OlO (alpli_at_PolBox.com)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 16:41:07 MET DST

> Przy takiej szynie to problemy predzej zacznie sprawiac AGP, niz PCI. Ale
> to jeszcze nie jest tak do konca niebezpieczna czestotliwosc. Tutaj raczej
> zaczynaja sie problemy z pamieciami, szczegolnie jesli sloty obsadzone sa
> kilkoma roznymi modulami.
> ALE: czy P3B-F ma dzielnik 4 dla FSB/PCI, bo nie pamietam? Bo jesli nie,
> to nawet nie ma co startowac do wyzszych szyn.

Podpowiedzi były w kolejności tego co mi przyszło do głowy a nie ważności ;-)
Ale biję się w piersi - karta graf. może być problemem - chociaż TNT Creative
pracowała u mnie stabilnie na 83MHz (odpowiednik FSB 124) a obecnie
GeForce2 MX Leadteka (podkręcona) stabilnie działa na 90 MHz
(odpowiednik FSB 136)

> ? Jakis konkretny model? Bo kilka/nascie znam i zadna nie sprawiala
> problemow. Ktora z nagrywarek tej firmy sie sypie? Warto byloby
> wiedziec...

TEAC W54E (4x4x32) przy PCI 30 i 34 - zawieszał CloneCD w połowie nagrywania -
procesor stabilny (a nawet o obniżonej częstot. w ramach testu) !
Oczyt nie sprawiał problemów.
Po powrocie do PCI 33,3 wszystko w idealnym porządku.

OlO