Ludzie ratunku, bo zwariuje!! (myszka)

Autor: Tysiu (tysiu_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 16:40:16 MET DST

Witam i o pomoc pytam ;)
Blagam, niech mi ktos pomoze, bo zwariuje z ta cholerna myszka!!
Przez trzy lata mycha chodzila suuper. Nigdy sie na nia nie
skarzylem. Az tu w ostnia sobote zaczela mi przerywac. Jak przesuwam
kursor (w pionie) to mi sie baardzo czesto zacina. Kulka i waleczki
sa czysciutki. Nawet jak wyjme kulke i palcem obracam walek tez sie
zacina (kursor). W pierwszej godz. po uruchomieniu kompa wszycho jest
w porzadku. Pozniej zaczyna sie pieprzyc. W poziomi chodzi super,
tylko pion szwankuje. Nie wiem ,czy to problm hardware'owy czy
software'owy. Jeszcze raz prosze o ratunek bo juz sie wsciekam!

--
Pozdrawiam,
Tysiu