Re: AMD K6 333 i DivX

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 14:05:25 MET DST

Użytkownik "mat" <kaktus1_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> gdzie to sie zmienia ?

jak odpalisz film prze WMP to wchodzisz: Plik/Właściwości następnie zakładka
Zaawansowane. wybierasz kodek z listy i znowu właściwości. tam masz
suwaczek. ustawiasz na 0.

To że filmy nie chodzą rewelacyjnie może być spowodowane słabym prockiem
(słyszałem od kolesi takie opinie). Jednak widziałem u znajomego taki procek
i nie wiele mu brakowało do płynnego odtwarzania (nie pamiętam tylko na
jakiej płycie)

Pozdro. Seba