Re: CD ROM XA ?

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 12:40:12 MET DST

Adam <adams_at_nowaera.com.pl> napisal(a):

>Witam i pytam
>Czym rozni sie CD ROM XA od CD ROM?

CDROM XA powstal kiedys z mysla o zastosowaniu w multimediach,
jako zamiennik AFAIR CDROM Mode 2.
Podstawowa jego zlateta jest mozliwosc zapisywania roznych danych
przeplatajacych sie miedzy soba, dzieki przeplotowi moga
byc odtwarzane synchronicznie. W zaleznosci od rodzaju
korekcja bledow jest na poziomie CDROM Mode 1 lub Mode2.

>Mam nagrywarke i od pewnego bizej nie znanego mi momentu
>zaczela nagrywac plyty tylko jako CD ROM XA.
>O co wtym wszystkim chodzi?

A czym nagrywasz ? Probowales na innym programie ?

Andrzej