Batery fail stara plyta

Autor: Robert Gosik (robert_at_bwt.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 11:27:59 MET DST

Jest plyta Acer P531TX. Po biosie znalazlem ze to klon PC Chipsa 560. Przy
starcie mam komunikat batery fail albo cos w tym rodzaju (nie mam kompa pod
reka). Pewnie bateria ;-) ale .... na plycie nie ma nic co wygladalo by na
baterie. Jedyna czesc ktora przypomina cos gdzie moglby sie zmiescic
akumulator to uklad RTC. Jest taki dziwny, wysoki oznaczenia na nim to:
AH7680.1 a od gory naklejka BURN-IN 24HR.
Czy to jest bateria/akumulator?
Czy jest mozliwosc kupienia gdzies czegos takiego?
A moze jakies inne sugestie?

Robert