Re: K6 słaba wydajnpść - problem

Autor: Grzegorz Jurczak (gjurcz_at_ippt.gov.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 11:08:20 MET DST

> Karta graficzna. Vante trudno nazwac demonem szybkosci ;).
> Warto by sie zastanowic nad czyms szybszym. Jesli plyta ma slot AGP np
> cos na Ati Rage 128 (pro) - uzywana okolo 130-150 PLN a zapewni
> rozsadna wydajnosc. Oczywiscie nie warto w to pakowac zadnej drogiej
> karty bo sie bedzie dlawic przez AGP x1 / x2 i cala reszte ale wlasnie
> R128 bedzie swietnym wyborem (w podobnej - ciut wyzszej cenie mozesz
> miec tez M64 ale z tego co sprawdzalem jest sporo wolniejsza. Jak sie
> zakrecisz mozesz tez kupic uzywanego Matroxa G400 - ciagle szybciej niz
> M64)

Ja ze swojej strony plecilbym raczej cos z rodziny Voodoo np.V3 2000.
Do Rivy (a z tego co wiem i do Matroxa) trzeba naprawde mocnego CPU, a nie
czarujmy sie K6 300 to tej grupy nie nalezy. Kiedys mialem podobny zestaw,
tyle ze zamiast K6 300 mialem 400-tke i smiem twierdzic ze w tej sytuacji
zmiana samej tylko gafy nie przyniesie wiekszych korzysci (oprocz efektu
psychologicznego :-)).

Pozdrawiam
Grzegorz Jurczak