Re: AMD K6 333 i DivX

Autor: Dzik (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 11:08:09 MET DST

> filmy powinny odtwarzac sie plynnie. Acha, jest jeszcze taki objaw ze
> nie ktore filmy ida idealnie na calym ekranie.

Zapewne dobrze chodza filmy w nizszej rozdzielczosci. Niestety K6 moze miec
zegar nawet 500 a i tak przepustowosc pamieci jest duzo nizsza niz w np.
Celkach.
Moj sasaid ma K6-500 ja mialem C300 i identyczna konfiguracje, na celku nie
skacza na K6 pieknie nie jest.
Kumpel wymienial wszystko, jedynie z karta TNT Vanta 16MB uzyskal dobry
efekt, co ciekawsze z TNT2 czy GF dziala gorzej.

Pozdro

Piotrek