Jaka płyta? Jaki procesor?

Autor: Adam (alien12_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 08:24:56 MET DST

Witam i pozdrawiam wszystkich.
Poradźcie proszę, jakie zmiany w moim przypadku mają sens. I oczywiście mnie
doszczętnie nie zrujnują.

Na płycie Via Apollo Pro z procesorem Celerona 333 wymieniłem kartę
dźwiękową na
SBLive!128 i grafikę na GeForce2MX, 32Mb, RAM 192.
Zacząłem eksperymentować z prostą obróbką filmów, no i komp wysiada. Mam
świadomość, że nadszedł czas właśnie na wymianę płyty głównej razem z
procesorem. Jaki zestaw byście mi doradzili?

Pozdrowienia
Adam